Wat doet Trans Zeker met uw klacht?

Wij willen u altijd goed en snel van dienst zijn. Toch verloopt onze dienstverlening soms niet helemaal zoals u wenst. Laat ons dat dan weten. Want dan zoeken wij samen met u naar een oplossing.

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over Trans Zeker wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren
.

Waar kunt u terecht?

U kunt ons op verschillende manieren laten weten dat uw niet tevreden bent.

  • Uw eigen contactpersoon

    U kunt altijd contact opnemen met uw contactpersoon. In een persoonlijk gesprek kunnen problemen meestal snel en adequaat worden opgelost.
  • Schriftelijk

    U kunt uw klacht schriftelijk indienen bij Trans Zeker t.a.v. de directie Postbus 5, 3330 AA ZWIJNDRECHT
  • Internet

    Ook onze website biedt u de mogelijkheid te reageren. U kunt dit doen via ons contactformulier.

Bent u nog niet tevreden?


De ervaring leert dat de meeste klachten naar tevredenheid worden afgehandeld door Trans Zeker. Mochten wij gezamenlijk niet tot een becredigende oplossing kunnen komen dan kunt u met uw klacht terecht bij het klachteninstituut Financiele Dienstverlening (KiFiD)
. Ons aansluitnummer 3000.008141

Neem contact met ons op op telefoon nummer 078-7370234 of stuur een e-mail naar info@transzeker.nl